Sklep online Fąfara Optyk na Facebooku
Fąfara Optyk

Oferta  »  Oferta specjalna

BEZWARUNKOWA GWARANCJA ROCZNA


Zasady działania Bezwarunkowej Gwarancji Rocznej (w skrócie BGR):BGR - Bezwzględna Gwarancja Roczna - Luxottica

• Co to jest BGR?

BGR jest to gwarancja udzielana przez Luxottica Poland Sp. z o.o. i Essilor Polonia Sp. z o.o. na okulary składające się z opraw Luxottica.
W naszej ofercie marka Ray Ban, Vogue, D&G oraz Prada Sport i soczewek Essilor z powłoką Crizal. W ramach BGR istnieje możliwość wymiany zniszczonych lub uszkodzonych okularów na nowe bez względu na przyczynę ich zniszczenia lub uszkodzenia.

• Co obejmuje BGR?

BGR obejmuje wszelkie zniszczenia i uszkodzenia okularów, bez względu na rodzaj i stopień zniszczenia lub uszkodzenia (rysy, złamania, pęknięcie, odbarwienia itp.), jak również wszelkie inne wady oprawy okularowej Luxottica lub soczewek Essilor z powłoką Crizal. BGR nie obejmuje przypadku utraty okularów w wyniku zgubienia lub kradzieży, jak również wymiany soczewek Essilor z powłoką Crizal na soczewki o innej mocy.

• Co mogę uzyskać korzystając z BGR?

Na podstawie BGR można żądać wymiany zniszczonych lub uszkodzonych okularów na nowe. Na podstawie BGR nie można żądać ekwiwalentu pieniężnego w zamian za reklamowane okulary lub zwrotu ceny uiszczonej za zakup okularów. Nowa oprawa Luxottica musi być taka sama*, jak oprawa w reklamowanych okularach (ta sama marka, numer modelu, numer koloru). Nowe soczewki Essilor z powłoką Crizal muszą być takie same, jak soczewki w reklamowanych okularach (te same moce, ten sam materiał, taka sama konstrukcja i taka sama powłoka Crizal). Jedynie możliwą zmianą, przy wymianie soczewek na nowe, jest zmiana ich średnicy.

• Jak długo trwa BGR?

BGR trwa 12 miesięcy od daty zakupu okularów wskazanej w imiennej karcie gwarancyjnej.

• Co należy zrobić, aby skorzystać z BGR?

W celu skorzystania z BGR należy dostarczyć zniszczone lub uszkodzone okulary wraz z oryginałem prawidłowo wypełnionej imiennej karty gwarancyjnej do salonu optycznego, w którym zostały zakupione okulary.

• Ile razy mogę skorzystać z wymiany okularów na podstawie BGR?

BGR upoważnia do wymiany okularów na nowe jeden raz w okresie trwania BGR. Po dokonaniu wymiany okularów na nowe, BGR wygasa.

• Jaki jest stosunek BGR do innych uprawnień konsumenckich?

BGR nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza jakichkolwiek innych uprawnień konsumenckich, w tym praw wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową sprzedaży lub rękojmi za wady sprzedanego towaru, czy też innej gwarancji, którą objęte są okulary.

• Czy wymiana na nowe okulary w ramach BGR jest bezpłatna?

Tak. Użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z wymianą oprawy i soczewek oraz ich montażem.

*W sytuacji, gdy dany model nie jest już produkowany, klient może zamówic okulary innej marki z portfolio marek Luxottica w cenie takiej samej lub niższej od reklamowanej oprawy.

Silhuette, Ray Ban, Vogue, Prada, D&G, Tommy Hilfiger OGA, Nomad, Lightec, Marius Morel, Koali, Dilem, You's