Sklep online Fąfara Optyk na Facebooku
Fąfara Optyk

Soczewki progresywne

Soczewki progresywne Varilux S-seriesSoczewki progresywne varilux s-seriesJak działają soczewki progresywne?Jak działają soczewki progresywne?
Kłopoty z widzeniem tekstu i przedmiotów w bliskich odległościach (zamazywanie liter, oddalanie od siebie czytanego tekstu), są zazwyczaj oznaką prezbiopii, stanu jaki  odczuwają wszyscy ludzie osiągający wiek średni. Każda osoba po 45 roku życia staje się presbiopem niezależnie od tego czy wcześniej potrzebowała korekcji wzroku czy nie. 

Jednym z rozwiązań które moglibyśmy zaproponować osobie z powyższymi problemami są tradycyjne okulary do czytania. Korzystanie z takiego rozwiązania wymaga jednak ciągłego zakładania i zdejmowania okularów w zależności od tego na jaką odległość chcielibyśmy popatrzeć. Jeszcze trudniej jest osobom które potrzebują więcej niż jednej pary okularów, ciągła zamiana może okazać się dość kłopotliwa.

Soczewki progresywne to najlepsze rozwiązanie dla osób z presbiopią pragnących zachować ostre widzenie na każdą odległość. Dzięki nim można nosić tylko jedną parę okularów bez konieczności ciągłej ich zmiany. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych klientów polecamy produkty najwyższej klasy. Wśród soczewek progresywnych są to soczewki Varilux S series: VARILUX S 4D, VARILUX S F-360, VARILUX S DESIGN wprowadzone na polski rynek przez firmę Essilor w drugiej połowie 2012r. Jest to gama soczewek progresywnych o najnowszej konstrukcji na rynku optycznym. Ich zaawansowanie technologiczne pozwoliło uzyskać ogromne korzyści dla użytkowników tych produktów. Osoby używające na co dzień takich okularów  zauważą ze obraz w ruchu jest stabilny a kąt widzenia bardzo szeroki. We wszystkich modelach soczewek Varilux S Series efekt pływania obrazu został zredukowany aż do 90% w porównaniu z popularnymi markami soczewek a pole widzenia jest szersze aż do 50%.

Bardzo ważnym czynnikiem warunkującym prawidłowy dobór szkieł progresywnych jest dokładnie przeprowadzona procedura refrakcji. Natomiast rozmowa z pacjentem pozwala uzyskać informację o  stylu i sposobie życia, charakterze pracy, zainteresowaniach itp. i w związku z tym znaleźć idealne dla niego rozwiązanie.

Kolejny etap to personalizowanie produktu czyli tzw. „szycie na miarę”.  Precyzyjnych pomiarów możemy dokonać za pomocą urządzenia do wideocentracji Visioffice. Oprócz tego uzyskujemy informację na temat zachowań wzrokowych badanej osoby. Okazuje się  że każdy człowiek używa wzroku w nieco inny sposób - np. by zobaczyć przedmioty będące lekko z boku, niektórym  wystarcza przesunięcie spojrzenia, podczas gdy inni używają w tym celu zarówno przesunięcia spojrzenia jak i obrotu głowy. Dlatego takie informację również mają znaczenie przy konstruowaniu wysoce spersonalizowanego produktu.

Silhuette, Ray Ban, Vogue, Prada, D&G, Tommy Hilfiger OGA, Nomad, Lightec, Marius Morel, Koali, Dilem, You's